Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. szeptember 10., péntek

Csavargás

Ma a gyerekekkel Veszprémbe mentünk. Hármasban. Meglátogattuk Gergőt és Évit. Gergő is nagyon nagy már, bár ezen nem tudom, miért csodálkozom, hiszen annyi idős, mint Lunci. Sőt, egy nappal "öregebb" is! Vagyis féllel! :)
Marci pikk-pakk szétpakolta Gergő játékait, itthonra meg zsákmányolt egy Thomas dvd-t... Nagy örömömre pár rész után kivetette, s inkább tovább vakondozott. :)
Lunci leginkább Gergő igazi telefonjával játszott. Illetve ette. :)

Gergő és Évi! Köszönjük a vendéglátást! Gyertek most Ti hozzánk! ( Na nem kell szó szerint, mert most alszanak a gyerekek. )

Hazafelé még bementünk az egyik hipermargitkába. Vásáltunk. A bevásárlókocsi tolóján naagy reklámos műanyag vacak volt. Ezt szegény Luni kétszer is lefejelte. Nem csinált belőle nagy balhét, de megjegyeztem, hogy ilyet többet nem veszek ki.

Hazafelé úton mindkét gyerekből kiesett az elem. Nem csoda. Mozgalmas délelőtt volt, s az idő sem volt éppen verőfényes. :(
Elemről jut eszembe!
Elvittem magammal a fényképezőgépet, még elő is vettem...csak épp abban a pillanatban, ahogy bekapcsoltam, lemerült...

De készültek képek! Amint Évi átküldi, teszek fel! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése