Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. szeptember 14., kedd

Semmi baj, Marcikám!

Marci rendszeresen kocog a járdán, melynek általában az az eredménye, hogy hasraesik. Ilyenkor feltápászkodik, majd mondja " Semmi baj, Marcikám!" :) Tudja ő, hogy van ez. :)

Mint már említettem, kiválóan ismeri az állatokat. Nem csak az állatokat, hanem a hangszereket is.
Hétvégén nézte a tv-t Apával. Mondja Apának: "Az egy hegedű!" Mire Apa: " Az egy gitár."
Marci nem vitatkozott vele, de igazat sem adott teljesen, mivel a következőképpen javított: " Az egy gitárhegedű."  Apa még párszor elismételte a gitárt, de Marci annál jobban, hogy gitárhegedű nem engedett.

Luni cseppet nyűgöl a napokban. Fogvizsgálatot tartottam hát, s úgy tűnik mégis lesz középső foga is felül...Szerintem napokon belül ott lesznek.

Ja, s tegnap Marci végre funkcióval látta el a bilijét!!!
Abból evett chipset! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése