Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. szeptember 26., vasárnap

Gyertek, MICSODA, építkezzünk!!!

Marci tegnap megkapta (veszett az anya) a Bob, the buidert dvd-n. Eddig csak a tv-ben nézte napi egyszer, de így körbe-körbe nézheti az 5 részt. Kivételesen nem az idegesített, hogy ugyanazt a mesét hallgatom fél napon keresztül, hanem hogy minden rész elején azon agyalok, hogy mi a fenét énekelnek a refrénben. Eddig ez csak egy nap egyszert volt a problémám. :)
Gyíkok???? -Az hülyeség.
Híkok??? - Az meg mi. Hikomat? S az hogy jön ide?
Hipp-hopp???- Neeem, nem az...
Híííí-hopp???- Nem mintha ugrálnának a munkagépek.
Kipp-kopp??? - Nem, nem k van az elején...

Nos, odáig fajult a kíváncsiságom, hogy már a neten is nekiálltam kutatni, mert nem igaz, hogy nincs fenn valahol.
Először olyan oldalakat találtam,ahol egyensen könyörögnek a szülők, hogy miiiiii van ott???? Kicsit megnyugodtam...nem csak mi nem értjük!!! Senki!!!

Majd tovább kutattam, s meglett. Egy másik gyerekdal szövegét nem értette vmi, s a válaszoló csak mellékesen megemlítette, hogy ez pont annyira érthető, mint a
Gyertek HÍV BOB, építkezzük!!!!

IGEEEEEN!!! Tényleg azt mondja!!!! :)
Megnyugvás.

U.i.: Legtöbben szintén "gyíkoknak" értik. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése