Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. szeptember 13., hétfő

Fogak, csigák, kakaó...

Nos, módosítottam Lunci fogtáblázatát. Azóta kijött a másik fog is, amit "beígértem". :)






















Marcika a minap este másik pizsamát kapott, mert a picimakkós koszos volt már. Fókásat. Jól felismerhető fóka van az elején, így én bátran kérdeztem meg tőle, hogy mi van rajta. Ő teljes meggyőződéssel, szakértő pillantással rávágta: Bagoly! :)
Marcika valamelyik nap, a következő szöveggel énekelte a Csiga-biga gyere kit:
"kapsz tejet, kakaót..." Mondtam neki, hogy "tejet, vajat". Nyugtázta, majd újra énekelte. "Kapsz tejet, vajat, kakaót!" :)
Ha már a csigáknál tartunk Marcika a mi házunk mamáék háza közötti útvonalon valószínűleg a teljes csigapopulációt begyűjtötte már, mivel egyre nehezebben találunk csikágót. De az is lehet, hogy elmentek a fecskékkel Afrikába. Na, ha találunk, azt magunkkal kell cipelni, "mutassuk a mamának".
Tegnap ottmaradt a csigája mamáéknál a párkányon. Hazafelé eszébejutott, s egészen hazáig kereste a csigát. " Elveszett Marcika... " mondta. " Mama csigája! Mamaaaaa csiiigáááááájaaa!!!" kiabálta hazáig. S olyan tragikus volt az ábrázata, mint egy görög dráma.
Ma is eszébe jutott ez a utcán, de sikerül meggyőzni, hogy meg van az a csiga a párkányon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése