Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. szeptember 13., hétfő

Káromkodik ez a gyerek?

Marcika odajött, hogy menjünk boltba. Majd mondta, hogy Apa menjen. Kérdeztem, miért akar boltba menni, s mit mondott? " Picába". Frászt kapva összenéztünk Apával...
Majd oda is ment Apához, s utasította menjen boltba. Apa is megkérdezte, minek... A válasz ismét "picába" volt.
Majd párszor még rákérdeztünk, s végre sikerült rendesen kimondani: " picimakkóst".

Huhhh... jólvan. Akkor csak megakadt a lemez, s mégsem csúnyát mondott. Csodálkoztunk volna, mert ezt tőlünk nem hallhatta. :D

Mindig elfelejtem írni, hogy Luncika egyre ügyesebben megáll egyedül. Most már nem mindig kapaszkodik meg, ha észreveszi, hogy egyedül áll, hanem törekszik minél tovább úgy maradni, majd mikor úgy érzi, hogy nem bírja tovább, leengedi a pelust. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése