Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. szeptember 15., szerda

Kis bankkártya-tolvaj

Tegnapelőtt mikor boltba mentünk, Marci egyszer megállt a járdán, s elkezdett matatni a zsebében, mondva " a kártya".
Fogalmam nem volt, miféle kártyáról van szó, én sem néztem meg neki, mert továbbindultunk.
Mígnem már mamáéknál voltunk, amikor kiderült, mi van a zsebében. Ugyanis ott is elkezte túrni a zsebét " kártyát" keresve. Na, ott már segítettem neki. S mit találtam??? Az én érvényes bankkártyámat!!!!
Biztos gondolta, ha boltba megyünk, ez kellhet. :)
Nagyon kell figyelni a kis enyveskezűre, mert bárhol képes elemelni valamit.
Jómúltkor Veszprémben emelt el egy felsőárkategóriás kutyakonzervet. Vihettem vissza. Sem mi, sem az eladók nem vették észre. "Ropinak"mondta. :)

Majd mehetek miatta a dutyiba!!!

1 megjegyzés: