Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. október 11., hétfő

5 nap

Csütörtök: Apa és én Pestre utaztunk. Apa faipari kiállításra ment, én meg shoppingoltam kicsit. :)  Pár dolgot már sikerült a Jézuska raktárába is vennem, illetve Luni közelgő szülinapjára is hazahoztuk a megrendelt ajándékot. Marci és Liza Katimamánál és Jancsipapánál volt. Sokat játszottak.

Péntek: Este Mártimama és Lajospapa vigyázott rájuk, mert Apa meg én koncertre mentünk.

Szombat: Együtt mentünk Pestre. Apa versenyzett, csavarbehajtó versenyen jutott be az országos döntőbe. :) Sajnos, nem ő nyert, így nem utazunk Valenciaba a döntőre, s a motort sem nyerheti meg. :( Majd jövőre! Addig gyakorol!!! :))) Illetve átvettük Marci ajándékba szánt rollerét, amit Marci kiszúrt, így Apa már este szerelhette össze. Egy ajándék mínusz. Viszont most legalább olyan idő van kinn, hogy nem csak benn tudja kipróbálni.
Odafelé semmi gond nem volt, viszont hazafelé Luncika 5X rosszul lett. Azt hittem, soha nem érünk haza. Nagyon sajnáltam szegényemet. Úgy tűnik, neki nem lesz elég a homeopátiás utazási rosszullét elleni szer. :( Marcinál bevált, nála nem, sajnos. Muszáj lesz gyógyszert adni neki.

Vasárnap: Itthon voltunk. Reggel elmentünk boltba. Marci rollerrel vánszorgott. :) De eljön még az az idő, amikor kiabálhatok utána, hogy álljon má meg. :)

Hétfő: Ma. Voltunk sétálni. Mamánál, papánál, játszótéren, postán, gyógyszertárban, megint mamánál, papánál...na meg itthon. :) Szép idő volt. :) Luni úgy döntött, hogy az egyszerűség kedvéért minden "apa" :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése