Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. október 28., csütörtök

Szekrényben jártunk

Tegnap reggel Veszprémbe utaztunk. Mikor Marcinak mondtam, hogy hová fogunk menni, nagyon megörült:" Megyünk a szekrénybe nagykocsival!"
Veszprémben villámgyorsan elintéztem a hivatalos ügyeket. Az APEHnél és a MÁKnál sem kellett várnom. :) Utána sikerült venni egy téli bakancsot Marcinak, illetve lábfejnélküli harisnyát, ami bár "lány", de a "girl" feliratot leszámítva ez nem látszik rajta.
Miután hazajöttünk a bankban megnyitottam Liza Start-számláját, így most már bátran lehet adakozni. ;)
(Senkit ne akadályozzon meg, hogy nem tudja a számlaszámot. Tessék megkérdezni! :) )

Éjjel Liza többször is nyöszörgött. Nagyon piszkál hátra, így lehet még 1 éves kora előtt kijön egy (-két) rágófoga. Marci is korán kelt. Persze kihasználta a plussz órákat. :) Össze-vissza pakolt. Tilos dolgokat is. Pl. a cd-ket ki a tokjából. Kérdeztem tőle: Tudod, milyen vagy ilyenkor?

Válasz?

"Éhes!" :DDD

Azért jeleztem felé, hogy én a "rosszra" gondoltam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése