Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. október 30., szombat

Jó volt, Anya?

Tegnap egy musical-betétdalt hallgattam, Marci pedig énekelte. A tartott hangokon nagyon szeret áriázni. Mikor vége volt a dalnak, odajött (mert persze közben kész koreográfiát adott elő): " Anya, ez jó volt. Megint!" Később áttért a Micimackós cd-re. Együtt énekelte a dalokat. Persze voltak szavak, amiknek nem látta értelmét, így mást mondott helyettük, pl: "Torna közben látom én a jót, LEVEST, nagyot!"
Mikor végzett a dallal, hozzámfordult: " Jó volt, Anya?" Persze, hogy jó volt. :) Szerencsére baleset nélkül megúszta az éneklést, mivel azt tudni kell, hogy Marcika csak széken állva hajlandó énekelni, táncolni. :)
Közben volt, hogy még arra is volt kapacitása, hogy a tacskó játékkatalógusát nézegesse. S megkezdte a "mi ez" korszakot. Eddig ugyanis, ha valamit nem tudott, hogy mi, halandzsált vmit, s megvárta, hogy kijavítsuk. De mivel az újságban túl sok ismeretlen volt, így gyorsabb volt. :) Aminek örültem, hogy nem az idegesítő mi ez... mi ez .... mi ez...-t ismételte, hanem " Ez micsoda, Anya?"-t mondott. Sokkal jobban tetszett. Nem is idegesített, pedig vagy 100X megkérdezte.
Reggel korán kelt, riasztotta Babát is. Nekem is muszáj volt így résen lesni, mi folyik a szobában. Jöttek-mentek. Ki kellett mennem wc-re, s egyszercsak Apa nagy kiabálása hozta rám a frászt. Kirohantam. Hát mi történt? Marcika hajszárítóst játszott. Az alvó apjának szárítózta a haját, vagyis utánozta a mozdulatota, ahogy mi csináljuk, s ennek közepette sikerült Apát alaposan kupánvágnia a hajszárítóval. Meg is ijedt, ahogy Apa rákiabált, futott hozzám. Mondtam neki, hogy kérjen Apától bocsánatot, mondja, hogy Bocsánat, Apa, sajnálom. Ment is Marci Apához. Odatérdelt az ágy mellé, hogy Apa feje az ő feje magasságában legyen (gondolom). Mondtam: akkor most mond. Marci pillogott az Apjára, majd mondta:
" Vadászgép." Na Apa meg is bocsájtott. :D
Van még egy jó Marci-száj sztorim, de azt inkább nem írom le. Akit érdekel, kérdezzen meg. Mondja, hogy a cérnásat akarja hallani. :)

Liza jól aludt az éjjel, reggel is aludt volna tovább, de ha kelni kell, hát kelni kell. :)  Tegnap annyit nem volt a keze a szájában, meg a kedve is jobb volt, így lehet most visszavett a kikívánkozó fogacska. Biztos nem akarja, hogy Lizának egy évesen több foga legyen, mint Marcinak volt. Igazságos. :)
Még egy 1 hét, s jöhet is kifelé! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése