Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. október 4., hétfő

Ami kimaradt...

*Lunci már tud 8at is lépni
* Sikerül úgy tapsolni, hogy nem ragad össze a tenyere. :)
*Simán leguggol, és feláll kapaszkodás nélkül
*Marcika Apája biztatására azt mondta, hogy vegyünk legyesTV-t . Sőt először egyes TV-t mondott. Akinek még nem mondtam meg, mi az, az tippelhet! ;)
* A " Lámpa kocsi"t sem mondtam meg mindenkinek, hogy mi. Ez felsőkategóriás nehézségű!!!!! Csak haladóknak!!! ( Azóta már rendesen mondja, csak elfelejtettem feladni anno.)
* "Csapatosan" kér, akkor hogyan kér?
* " Niiiics kömete" Nos???


Ja, a fürdések viccesek. Az egyik azért sír, mert nem akar fürödni, a másik azért, mert nem akar kiszállni a kádból. :)
Bár tartottam attól, hogy Luncinál is úgy lesz, mint Marcinál, hogy amint nem fekve fürdik sírni fog, amikor öblítem a haját...nem úgy lett. Nem zavarja, ha véletlenül vizes lesz az arca, vagy belefolyik a szemébe a víz. Remélem, így is marad. :)
Marci amúgy most találta ki megint, hogy nem akar fürödni. Nála vannak ilyen időszakok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése