Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. október 6., szerda

Méééég 10 hónaposan :)

A tegnap esti fogvizsgálat alkalmával örömmel tapasztaltam, hogy a sokat kínzó 7. fog vééégre kijött. A 8. szerintem még e héten követi. :) De az már 11 hónapos korában lesz, mert Lunci a mai napon ( 30 perccel ezelőtt) betöltötte a 11 hónapot. :) Öreglány!!!! :DDDD
1 hónap és szülinap. Első Lunellátori születésnap. :)























Marci szókincs:
Lámpa kocsi= Lamborghini ( tudja még a Porschet, a Bogarat, a Mercikocsit. A keresztszüleim és kereszttestvérem hoztak neki 20 matchboxból álló készletet. Ennyinek már megtanulta a típusát. :) És most már jól mondja a Lámpa kocsit is. És nem törik bele a nyelve! :) )
Niiiics kőteme (mert így mondja, rosszul írtam múltkor, de szerintem, ez nem változtat a megfejtések elmaradásán. :) )= Nincs megkötve (Ropi)
Legyes TV= LEDes TV


Itt a vacak idő! Marcinak tegnap már fázott a keze...Remélem, az idén nem fog annyira tiltakozni a kesztyű ellen, mint tavaly!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése