Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. október 22., péntek

Az imént történt...

Lizával pakoltam a hűtőmágneseket a mosogatógépre, mert azt nagyon szereti...
Ezalatt Marci pont, mint tegnap, ma is elcsórta a popsikrémet, s neki is állt kifesteni magát vele. Na addig nem jutott, mint tegnap, mert feltűnt, hogy nagy csendben van..
Elvettem tőle, s kérdeztem:
- Ma is csapjak a seggedre miatta?
- neeeeeem. (teljesen nyugodt hangon)
- Jó leszel?
-Jó leszel. ( S bólogat.)

Na jó. Kap egy esélyt. :) Lássuk!

Amúgy nagyon jól szórakozik. Ismét sokat hallgatja a Hegyen-völgyönt, s próbálja énekelni a dalokat, mondani a mondókákat a gyerekekkel, s ma ezt továbbfejlesztve még dobol is hozzá a kisdobján. :) Nagyon jól!!!! Van ritmusérzéke..bár ezt eddig is tudtam. Szeretném felvenni videóra, de amint kiszúrja a kamerát abbahagyja. Majd kandikamerával!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése