Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. március 23., kedd

Ágy, izé...

Tegnap délben Marci rúgkapálás nélkül jött fel aludni. Amikor felértünk, s bementünk a szobájába, sarkon fordult, átfutott Liza szobájába, bevetődött a helyemre, betakarózott. Nem kellett rajta sokat gondolkoznom, hogy mit szeretni. Nem hadakoztam vele. Tisztába tettem, s hagytam had aludjon ott. Hamar el is aludt. Vicces volt, hogy abban a pillanatban, amint becsukódott a szeme, Liza lent felébredt. Igazi váltóműszak. Nekik. Nekem meg abszolút folyamatos. :-)
Mialatt Marci egy hosszút aludt. ( majdnem 3 órát), Liza megebédelt, játszott, s a nagy játékban elaludt a játszószőnyegen. Jól bekajált, az almalevet nem lehetett elvenni tőle, s ennek az lett az eredménye, hogy sugárban visszajött. Nem ijedt meg, viszont tiszta lé lett. Átöltöztettem...volna, node Marci az ő szobájában aludt, nem tudtam ruhát hozni, így a kardigánját adtam rá ing helyett. Még jó, hogy az lent volt. :-)
Miután Marci felkelt, elmentünk a bútorboltokba felmérni, hogy milyen az ágyfelhozatal. A vasútállomáshoz közeliben kezdtünk. Pár méterre parkoltunk a vasúti átjáróhoz. Amikor Marci kiszállt a kocsiból, egyből észrevette az andráskeresztet. Rámutatott: "pejeeeg (pörög)". Odanéztem. Mondtam, "az nem pörög, az egy ..."nem jutott eszembe a kereszt szó, s gyorsan ennyit mondtam: "az egy izé". Mire Marci rámutatott a másik keresztre: "Ott is egy izé." Ezt bezzeg elsőre sikerült visszaismételni. :-) Vasszafelé megint rámutatott, akkor sikerült értelmesen kijavítanom "keresztre", s lássatok csodát! Azt is megismételte! Így most büszkén kijelenthetem, hatalmas léptekkel halad a beszédfejlődésben. :-)
Ellenben az alvással hadilábon áll. Este nagy nehezen aludt el. Liza etetését 3X kellett félbehagynom, mert magához hívott. Majd egyszer éjszaka is kiabált, végül hajnali háromnegyed 5-kor úgy döntött, hogy kialudta magát. Át kellett vinni hozzánk. Persze első dolga volt felkelteni a testvérét, akit csöppet sem zavart a dolog. Vigyorgott neki össze-vissza. Majd sikeresen visszaaludt...de nem sokáig. Marci újra ébresztőt fújt.
Apának teljes mentessége van,  mivel ő hiába megy át, már nem felel meg. Nekem kell menni. Így ő szundizhat (szundizik is), míg én egyiktől a másikhoz ingázom. Nade anyarabszolga soha nem lázad! Így ma ha Marci tovább is aludni délután nem fogom engedni. Másfél órát hagyom, többet nem. Hátha...(ezekután tuti fél óránál többet nem fog aludni,  s akkor meg az lesz a bajom. Hogy nekem semmi sem jó! :-) )
Ja, az alvóhelyen még dilemmázunk. A gyerekeknek való körbekeretes ágyat már kihúztuk a listáról. Először is, mert ha oda kell feküdni mellé, hogy elaludjon, a fél s..ggem se fér rá, másodszor ha Marci ilyen ütemben nő, hamarosan az ő fél s.gge sem fér rá. Maradt a kihúzhatós kanapé, illetve az apa által készített egyszemélyes, matracos fenyőágy. Tegnap este az ágy vezetett. Ma reggelre mindketten a kanapéra voksoltunk.  A hétvégére tervezzük a vásárlást... jómagam is kiváncsisággal várom, hogy akkor melyik lesz a győztes.

Győzzön a jobbik! Nade melyik az? :-)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése