Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. március 13., szombat

Mellékróka

Tegnap délután babakocsival elmentünk a boltba. Marcika energiaitalt szeretett volna kapni, tetszett neki a türkízkék színe. Mivel azt nem kapott mérges lett...de nem annyira, mint szokott. :-) Ajánlottam neki helyette ropit, mindenféle rágcsit, de nem kért. Amikor már rudi sem kellett, pedig máskor anélkül, hogy egy rudit meg ne enne még a boltban nincs vásárlás, gyanús lett nekem. Mondtam is apának viccesen, csak nem beteg ez a gyerek?
Hazafelé gyalogolt. Leszámítva, hogy az összes pocsolyába beleugrott sikerült irányba tartani. :-) Hazaértünk, elkezdtem kipakolni. S Marci nem kért semmit. Pedig pakoltam banánt, kekszet....s egyiket sem kunyizta el. ????
Aztán ment mnden úgy, mint máskor este. Majd én felmentem vasalni, mert hatalmas kupac várt. Éppen végeztem, még bementem elindítani a mosógépet, amikor apa kiabált, hogy mit csinálok, menjek. Mentem. A lépcsőnél várt apa riadt arccal, hogy a Marci beteg. Hányt. Marcika is jött elém sírva és falfehéren, karikás szemmel. Nagyon ijesztően nézett ki. Sikerült megnyugtatni. Valószínűleg megrémítette az élmény, meg az is, hogy apa nagyon megijedt. Gondolkozni kezdtem, mit evett, de aztán eszembejutott a szerdai oltás. Mentem is megnézni az interneten az Encepur junior vakcina mellékhatásait. Guglival hamar meg is találtam. S bizony ott volt az émelygés, hányás. Influenzaszerű-tünetek és láz is volt írva sok minden más mellett. Bár a lázát nem hagyta megmérni, de a számat a homlokára tettem, s egyáltalán nem volt meleg. Gyorsan átöltöztettem. Egy darabig az ölemben ült, majd lemászott a földre. Először ült, majd elfekült egy picit. Egyszercsak felállt, felmászott a fotelba, a párnára kucorodott, s magára húzta a plédet. Annyira sajnáltam. Átfektettem a kanapéra, onnan nézte a tv-t, majd elaludt. Egy fél órát hagytuk ott pihenni, majd felvittük a helyére. Szerencsére minden gond nélkül aludt reggelig. Akkor árvittem magunkhoz. Ott befeküldt az apja helyére, s onnan nézte a tv-t. Majd átült a fenti székébe, de nem rohangált össze-vissza, ahogyan szokott. Liza is felébredt, felöltöztünk, lejöttünk. Kért teát, majd kakaót....majd amikor rudit is kért, megnyugodtam. Nagy baj már nem lehet. Főleg, ha benne is marad. Remélem. Most is ül, nézi Barneyt.

De azért már Lizát meg akarta itatni kakaóval. :-) Jó testvér. Megosztja a reggelijét a kisebbel. :-)

(Reggel adtam Lizának egy kicsi tápszert- kipróbáltam, hogy szopi után fér-e még belé lé...fért. :-)-
 s valószínű ez ihlette meg. :-) )

Remélem, nem lesz beteg Marci...s érdekes, de megint pénteken lett rosszul. ( Marci 2 év alatt ritkán volt beteg, igazán szerencsére sosem, de egyszer már hányt, s párszor folyt az orra, s mind pénteken kezdődött. Fura. Lehet, ha kedden lenne tanácsadás, minden csütörtökön lenne?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése