Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. március 9., kedd

Fog is meg nem is...Vágtunk is meg nem is.:-)

Nos, utánajártam ennek az alma-kérdésnek....

 Mint kiderült, nem mindenkit fog meg az alma, valakit hajt. Lehet Liza is az utóbbi csoportba tartozik. Majd ma is kap. Ha ma is úgy lesz, mint tegnap, akkor már biztosabbat fogok tudni. :-) Olyat is olvastam, hogy vkit fog az alma, de az almalé hajtja. Érdekes dolgok ezek. :-)))
Délelőtt hatalmasat aludt, most épp a cipője után akarja küldeni a zokniját is. (nyojszi. :-) )

Ma fodrászolódni voltunk. Marci haját kiritkítattam, így nekem már csak formára kell vágnom. Ahhoz már nem volt türelme, hogy azt is hagyja. :-) Így is 4 perccel többet ült egy helyben, mint szokott. :-) Majd ma este, fürdés előtt megcsinálom.
Valami ilyesmi reakciót vált ki Marcikából a hajvágás. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése