Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. március 18., csütörtök

Tavaszi fáradtság helyett...

"ébreccség"...ugyanis Marci tegnap ebédután úgy határozott, hogy esze ágában sincsen aludni...apa nem volt itthon, ettől még aludhatott volna, mert már máskor is volt ilyen, hogy nem látta ebédkor, mégis először őt hiányolta a lefekvéskor..majd Lizát is kereste, aki a saját szobájában volt. Beraktam Marcit a kiságyba, s megígértem neki, hogy áthozom a babát köszönni. Át is mentem Lizáért. Mire visszaértünk -kb.20 másodperc- Marci épp akkor ugrott le a kiságyról. Kimászott a kisördög. Ráadásul a végénél, ami a magasabb oldala. Nem volt hajlandó visszafeküdni, lejött velünk. Megvártuk apát, hazaért, majd újra felkisértük. De nem, és nem! Így mivel boltba kellett menni, úgy döntöttünk elmegyünk Veszprémbe, akkor legalább a kocsiban aludni fog. Így is lett. Apával felváltva mentünk be boltokban, majd mikor felébredt Marci, együtt bementünk a "csíkos hipermarketbe".Marci rástartolt a kocsis bevásárlókocsira, végig nagy örömmel vezette. A sorbanállásnál kellett adni egy kis türelem-csokit, de amúgy semmi csínyt nem követett el.  Liza is nagyon élvezte. Nézegetett, majd bealudt. Más vásárlóknak is megnyerte tetszését: Vadidegenek akarták megvenni. Kérdezték, hol van ezen a babán a vonalkód? Nos, ez volt tegnap...
Gondoltam, ma egy órával később viszem fel, hátha addigra már elég álmos lesz, de nem... Iszonyatos hangokat kiadva hozta a tudomásomra, hogy ma sem szorgalmazza az alvást. Most is itt motorozik.
Ami jó, hogy vééégre süt a nap! Így összekapom őket, s kimegyünk. Kíváncsi vagyok, hogy este mi lesz így...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése