Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. március 10., szerda

Tanácskapáson voltunk

Délelőtt tanácsadásra mentünk mindannyian. Amikor odaértünk a rendelőbe, Marci magáhozragadta a játékbabakocsit, s kitartóan, büszkén tologatta. Majd motorozgatott is...amit folytatott volna tovább is, nade be kellett menni. Ebből lett a sírás! A "totó" kinnmaradt. Így nem az oltás miatt, de végigzokogta a procedútár. A szurin pikk-pakk túlvolt, s már pattant is le az ölemből, s szó nélkül kiment a rendelőből motorozni. :-)
Utána Lizi következett. Megmérték ( 6150 gr-ot mértek ott. Nekem itthon 6380 volt, nade indulás előtt gyurmázott egy nagyot. Amúgy tök mindegy. Amennyit kellett, annyit hízott. Most néztem Marci kiskönyvében, ő ennyi idősen 7200 gr volt.) A védőnő így is megállapította, hogy mindkét gyerek nagyon jó husiban van. :-)  Adrienn doktornéni megvizsgálta a csipőjét, meghallgatózta, majd jött a két combi-szuri. Kicsit elpityeredett a kisasszony, de hamar megvígasztalódott. Említettem az éjszakai ébredéseket. Azt a tanácsot kaptam, hogy ne etessem meg mindegyik alkalommal, csak akkor, amikor amúgy is szoktam. A többi alkalommal adjak vizet, vagy teát. Na majd ma kipróbálom.
Hazafele boltoztunk, pontosabban folytattuk a boltozást, mert már tanácsadás előtt is voltunk boltba, csak nem végeztünk. :-)
Ebédre értünk haza. Utána Marci kipróbálta az új bilijét, amit lentre vásároltunk. Kitartóan ült rajta-magam is meglepődtem-de csak nem jött az a pisi. Pedig Marci mondta is neki: "pispispis...)
Aztán felmentünk lefektetni. Le is feküdt. Majd pár perc múlva kiabált is nekem. Kiderült, hogy vagy nyitvamaradt, vagy kinyílt az ajtó. Szerencsére nem akart kijönni. Lefeküldt, s elaludt. Én meg gondosan becsuktam az ajtót.
Most pedig már mind a ketten alszanak...
Úgyhogy csak csendben olvassatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése