Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. március 6., szombat

Lizi 4 hónapos!

Sőt már el is múlt, hiszen 7 óra 22 perckor töltötte be egészen pontosan. Ez már komoly kor. Rajta van a bébiételeken is. :-)
Négy hónapja ilyen volt a mi kisbabánk:

Mostanra pedig már ilyen kishölgy lett:
(na jó ezen a képen még nincs egész 4 hónapos, mivel tegnap készült. :-) )


Annnnnyira éééééédes!

Tegnap délután elkísértem Marcit csajozni. ;-) "Kókánál" voltunk. Nagyon boldog volt a kislegény! De rá kellett jönnöm, hogy már a kétévesek között is tombol a feminizmus. Míg Kóka (Zsóka) motorozott, addig Marci a babát tologatta a babakocsiban. Lehet, hogy pár év múlva már szülni is a férfiak fognak? :-)
Az idő hamar elszaladt, Marci jól elfáradt.
Itt a tegnapi "kuuuuuk"-kép:

S itt van a majdnem jó közös képük. Aranyosan feküdtek egymás mellett hason, vittem is a gépet serényen.:-) Erre mikor Marcika meglátta a fotómasinát, mert fel is pattant. A pattanás kezdete látszik a képen. :-) Talán legközelebb sikeresebb leszek. :-)



Még néhány kép az ünnepeltről:
Tegnap este kapott kóstolót a tejpépből. Naggggyon ízlett neki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése