Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. március 29., hétfő

Új időszámítás

Tegnap hajnalban megkezdődött a nyári időszámítás, s mint minden évben most is óratekergetéssel járt. Ezt az átállást szeretem , mert ha csak 1 éjszaka is, de órában tovább alszanak a gyerekek, s akkor az ember oly büszke. :-) Marcinál így is volt. Új idő szerint 8-kor feküdt(akkor szokott), s 7-kor kelt, pedig 6-kor szokott.  A kis szevezete akkora van beállítva...legyen is! A 7 óra nagyon jó. :-) (Bár tegyük hozzá, tegnap délután nem aludt, mert vendégeskedni voltunk, s ott sokkal izgalmasabb dolgok voltak az alvásnál.)
Liza viszont nézte az órát. :-) Ő is a szokásos időben, 8-kor feküdt, s a szokásosban is , 6-kor kelt. Ő is a szervezetére hallgatott..a hasára. :-) Ennyi óra múlva enni kell, és kész. Marci meg a napállást figyelte. :-)

Remélem, mostantól is tudja figyelni a napállást! ;-)  ( Értem ez alatt, hogy fog sütni a napocska. :-) )

Szép hetet mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése