Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. március 8., hétfő

Siiiikeeerüüüült! :-)

Délelőtt Lizi a játszószőnyegen feküdt. Furcsa módon nem erőltette a fordulás-gyakorlást, csak feküdt a hátán, és kalimpált...kb. 1000X rúgta le a kis rózsaszín cipijét. Már apa is benn volt, várta az ebédet, mikor ismét lerúgta a pityuját. (ahogy Marci mondaná. :-) ) Visszaadtam rá, majd odafordultam apához közölni vmit, 2 pillanat múlva visszafordultam, s mit látok? Lizus hason van! Bár a keze a pocakja alatt volt, de megcsinálta! Egyes egyedül! :-)
Ez a leges-leges legelső önálló hasrafordulása a hölgynek. :-)

Utána, hogy biztosítson minket arról, hogy nem vmi láthatatlan manók fordították meg, míg mi nem néztük oda, jópárszor bemutatta új tudományát.
Ügyes baba vagy, kislányom!

1 megjegyzés: