Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. március 10., szerda

Bi-baaaam! :-)

Tegnap délután Marcika mindösszesen 45 percet aludt. ( 2-3 órát szokott). Szerencsére sütött a nap, így miután Lizi megebédelt, kimentünk az udvarra. Marci autókázott, labdáztunk, talicskáztunk és Ropival (Popi) játszottunk. Jó két órát kinn voltunk. Miután bejöttünk, benn játszottunk tovább. Nameg be kellett tenni az új kedvencet: Barney-t. ( egy lila dínó, aki csomó gyerekkel van körülvéve, s 5 percenként dalra fakadnak. Marci minden dalos betét után tapssal jutalmazza a "művészeket".)
Szóval Marci ahhoz képest mennyit aludt nagyon jól bírta, pedig meg voltunk győződve, hogy majd már 6-kor le akar feküdni. De nem. Legelőször fél 8-kor "sün"-ölt. ( Ezt mondja a "fel"-re. :-) ) Felmentünk, befejeztem a haja vágását. Nem volt oda érte, de hagyta. Csinos lett. :-) Aztán pancsiztak. Fürdés után a pelenkázón öltöztetés közben Marcika el is aludt. Viszont a pizsamafelső felvételéhez fel kellett ültetnem. Először visszadőlt, mint a P.Bank-maci, de másodszorra bár alva, de sikerült megülnie. Gyorsan elkezdtem ráhúzni a pizsamafelsőt, mikor meghallotta a 8 órás harangot. Résnyire kinyitotta a szemét, s iszonyatos bamba arccal közölte "bi-baaaaaam". Apa is meg én is annyira elkeztünk nevetni, hogy alig bírtam ráhúzni a felsőt. Csúnya dolog volt kinevetni, de nem bírtam abbahagyni, annyira bambus volt. :-)))))))) Mentségünkre szóljon, hogy őt csöppet sem zavarta, hogy nevetünk, ugyanolyan bamba arccal még párszor elismételte "bi-baaaaam", illetve az, hogy tééényleg nagyon vicces arc volt. :-)
Most nem tudom leírni, le meg ugye nem fényképeztem, de legyen az elég, hogy ez kutya füle hozzá:
( A szájállás ilyen volt, de a szeme csak résnyire volt nyitva. Ja, s nem volt rajta sapka, sál. :-) )

Ma megyünk tanácsadásra. Ketten összesen 3 szurka-bökit kapnak. 2:1 Liza javára.  De erről majd legközelebb...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése