Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. március 30., kedd

Csüccselek :-)

Liza tegnap az ölemben ücsörgött, s egyszer csak eszembe jutott, hogy már régóta nem próbáltam meg, hogy meg tudja-e tartani magát csüccsben, ha nem támasztom. Kipróbáltam. Sikerült! Nagyon tetszett neki. :-) Marci ezt pont 4 hónaposan tudta (feljegyzéseim szerint).. Amikor Liza négy hónapos volt, kipróbáltam, hát neki nem ment, majd pár nap múlva sem..aztán nem is próbáltuk. Így lehet, már előbb is tudta volna, csak én nem engedtem el.  Le is fotóztam. Elég nehéz volt, mert Marci is szeretett volna segíteni fotózni, így majdnem minden kép közepén ott volt  karja. :-)
Így ücsörgött az ölemben, s csak úgy bűvölte az őt fényképező gépet. Mivel apa nem volt benn, s Marci fényképezési-technikáját ismerjük, így én próbálkoztam lefotózni.

Igaz, ez még nem az "igazi" ülés, de egyre közelebb kerül hozzá.








Muszáj volt közös képet is készítenem:

Marciról elég nehéz képet csinálni, mert mindenáron meg akarja szerezni a fotómasinát.
Lunca (ezt az elnevezést Marci is használja, vagyis ő azt mondja: Dunca.) Szóval itt támasztákkal ücsörög, s fenemód élvezi, hogy fényképezem.


Éjszaka mindketten jó aludtak, bár kicsit előbb keltek, mint tegnap, de nem baj. :-) Illetve Marci este kicsit elszórakoztatta az apját...de azért csak elaludt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése