Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. március 5., péntek

A szökős mindenit!

Marcika tegnapi amortizációs-mérlege egy darab búgócsiga...már az örök vadászmezőkön búg tovább. S megtapasztalta, hogy a golyóstoll kiválóan fog az étkezőasztalra, illetve ha kilopja a fiókból a turmixgép keverőit azt kiválóan bele lehet illeszteni a zenélős elefánt csavarjaiba.De ez még hagyján lenne! Némán kinyitotta a kiskapu riglijét, ami ráadásul a túlsú oldalon van, leosont a lépcsőn, ki az ajtón a műhely felé. Egyszer csak apa hangját hallom: Hát te mit csinálsz itt? Én a konyhában voltam, megfordultam, s láttam, nyitva a kiskapu, ami elvileg azt a célt szolgálta eddig, hogy Marcika egy légtérben maradjon velem. Apa visszaterelte a szökevényt, aki hangos sírással fejezte ki nem tetszését. Jól leszídtam, de nem nagyon hatotta meg, mert onnan kezdve, amint egy percre nem figyeltem oda, már szökött is le! Így most apára új feladat vár: Újra Marcibiztossá kell tenni a kiskaput. A lecke fel van adva. :-)
Addig is, ha valaki látná:


Ezekután apával én is szökevénnyé váltam. Délután, amiután Marci lefeküdt elmentünk Veszprémbe önmagunk szülinapi ajándékait megvenni. Azért Liza is kapott egy édes katicás felsőt. :-) Meg vettem neki tejpépeket...pár napon belül meg is kóstoltatom majd vele.Ja, új megfigyelésem: A szilva (!) megfogja...és nem csak a ruháját. :-)
A napokban egyre hangosabban elkezte próbálgatni a hangját. Marci először kétségbeesett, hogy "síí". Aztán miután látta, hogy ez nem sírás, kinevette a hangokat, amik Liza száját elhagyták. Amelyek általában akkor a leghangosabbak, amikor Marci délután alszik. Biztos úgy van vele, hogy na most az a naaagy nem rikongat, nekem kell! Így most már tényleg egy percre sincs csend! De nem is baj. :-)
Marcinak új kedvenc néznivalója van: Nagyon szereti nézni a Disney Magic Englisht. Persze van benne "egé" meg "tufi", "diszi". (Egér, Gufi, Daisy....meg a többiek. :-) ) Ha Liza olyan szögben fekszik, hogy látja a tévét, ő is sasolja Marci meséit. De csak azokat. Amit Marci nem néz, azt ő sem nézi. Pl. a híradót. "hídó".
Na most megyek "dudit" adni. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése