Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. március 31., szerda

Eszik a Marci...

Amikor Marci 2 éves lett védőnőnk az aktuális felmérés alkalmával mindenféle kérdést tett fel Marci fejlődésével kapcsolatban. Sok mindenen csodálkozott, hogy miket tud ennyi idősen, leginkább a hipermagas torony nyűgözte le, amit Marci tud építeni kockából. Azon viszont nagyon meglepődött, hogy Marci nem nevezi nevén magát, sőt semmit nem mond magára. Mondtam neki, hogy valószínű azért, mert nem szoktam neki saját magáról egyes szám harmadik személyben beszélni, mivel ő az én nézőpontomból egyes szám második személy, s ezt is használom. Sok anyuka E/3-ban értekezik ivadékával, én azt nem szeretem.
Nade tegnap fényképeket nézegettünk, s mondtuk melyiket ki van. Majd ránk is mutatott, s megnevezett mindenkit. MINDENKIT. Vagyis magát is. (Eddig csak a rajta kívül állók nevét sorolta.)Magára mutatott, s mondta " Pajci", ami estére rendesen "Marci" lett. Azóta  "Marci eszik", "Marci aaaszik", vagy csak úgy "Marci"...
Minden "Marci". :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése