Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. március 8., hétfő

Éjszakai hadgyakorlat & Tudományos híradó

Liza az elmúlt éjszaka is átfordulási gyakorlatot tartott. Kevesebbszer, mint előző éjszaka, köszönhetően annak is, hogy a második után odavettem magam mellé, s amint elkezdett újra megébredni, gyorsan beletettem a cumit a szájába, s visszaaludt. Remélem, pár napon belül sikerül neki a művelet, s akkor újra úgy fog aludni, mint előtte. ( meg én is. :-) )
Marci viszont jól aludt. Háromnegyed 7-kor kelt, ami nála szinte délután. :-) Akkor sem sírt, magyarázott össze-vissza, majd egyszer csak kiabált nekem.
Éppen megint a Magic Englisht nézi. Már mondja, hogy mummy, daddy, baby. :-) A legaranyosabb, hogy Marci a "fine, thank you"-ra azt mondja. "fain".  :-)Mondja a "hang", hogy ismételje, amit mond, ami a tv-ben látható. A hang mondja "a bird", mire Marcika "pipííí". A hang mondja " a rabbit", Marcika mondja "núúúszi"...stb.  De mindig kivárja az ismétlés idejét, nem beszél közbe. :-)
Marci másban is nagytudású, tudománnyal tevékenykedő géniusz. :-) Mikben is?
Számítógép software-üzemeltető


Itt éppen online-nyelvleckét vesz kínaiból. ;-)


Négykezes virtuóz darabokat ad elő zongorán.

A fűnyírás nagymestere


S mindezen tudásai végett az alattvalói várkapitányi címmel ruházták fel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése