Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. március 7., vasárnap

Akkor is megcsinálom!

Marcika napra pontosan 4 hónapos volt, amikor sikerült neki nemcsak hasról hátra, hanem már hátról hasra is átfordulnia. Lizi tegnap volt 4 hónapos, s mint aki nem akar elmaradni bátyja mögött gőzerővel gyakorolt egész nap. Kicsit mindig segítettem neki, hogy át tudjon fordulni a hasára, majd mikor odaért, már lökte is vissza magát hátra, s kezdte előről a gyakorlást. Teljesen megszállottam. :-) A végén már a annyira elfáradt, hogy miután átsegítettem hasra, nem volt ereje visszafordulni. Nagyon bepörgött ezen. Gondoltam, éjszaka majd kipiheni magát, de nem így volt. Sokszor megébredt, s neki is állt gyakorolni. Remélem, ma sikerülni fog neki, s végre alhatunk. :-) Marci is volt fenn az éjjel, de valószínűleg ő nem az átfordulást gyakorolta, hanem a hóeséssel járó front ébresztette fel. Hamar visszaaludt.
Tegnap Marcika új bögrét kapott. Műanyag, de mivel Miki egér van rajta, így megbékélt vele. Nagyon is! Egész nap ivott volna. Annyira tetszett neki, hogy abból ihat, hogy a köpködést is abbahagyta...Ma reggelig. Így most Mikis pohár lefoglalva. Ha szomjas lesz ihat belőle, de csak a szemem láttára, és punktum! :-) A lényeg, hogy nem követeli, hogy üvegpohárból akar inni. Egy darabig legalábbis. ;-)

Ja! És még mindig szökik! Ami érthető mivel apa még mindig nem csinált semmit a ráccsal! Talán ma...



Ezek nem új képek, de attól még aranyosak :
Marci mostanában palástként hordja magán a plédet. :-)

Marci odaadta Lizának a Mackóját.

További szép vasárnapot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése