Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. március 19., péntek

Alvásharc..csak ne legyen belőle háború!

Ma szépen sütött a napocska, délelőtt mindenféle boltban voltunk, nomeg sétáltunk. Majd elérkezett az ebéd, el is múlt, s indultunk fel aludni Marcival. Feljött, de pelenkázás közben többször is mondta: mem! Majd nem csak mondta, kiabálta is, amint betettem a kiságyba. Tegnap semmit nem aludt, ennek ellenére egész jól bírta estig, de nem szeretnénk, ha ebből rendszert csinálna, ha nem muszáj, s megpróbáltuk alvásra bírni. De Marci alvás helyett csak egyre mérgesebb lett. Naggggyon mérges. Annyira sírt szegényem. De látszott rajta, hogy nagyon álmos. (Tegnap élénk volt, de most tiszta karikás volt a szeme.) Így miután apa kivette a kiságyból, bevittem a mi ágyunkba. Vagyis a Liza szobájávan lévő vendégágyunkba. Melléfeküdtem...apának be kellett hordania az összes hálótársát, majd kicsit énekelgettem neki, s szép lassan elaludt. Az utcáról hiheetlenül hangos zajok jöttek, éppen a járdát aszfaltozták, de Marcit ez hihetetlenül nem zavarta. Aludt. Hála Istennek. Nem is keveset. Majdnem 3 órát. :-) Egyszer megébredt. Kabált nekem. Felmentem hozzá, s vissza is feküdt. Lehet lassan elérkezik a kiságyas korszak vége...különösképpen azért, mert ma is kiugrott belőle. Ami elég veszélyes mutatvány. Na majd meglátjuk.
Lizának egész nap nagyon jó kedve van. Össze-vissza kurjongat! Szinte rikácsol. Jóóó hangosan. Marcit mégsem tudta vele felkelteni, így tényleg nagyon aludt. :-)
Új szokása a berregés-féleség, amit evés közben is szívesen gyakorol. Úgy szórja a kajcsit, mint egy aeroszol.
Így néz ki, ha eszik: ( nem mindig, csak ha berreg)

Jó 7végét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése